donderdag 18 april 2013

Stoofvlees.

Nu ik zwanger ben heb ik weer een tik.
Bij dochterlief had ik een broodje kroket verslaving en nu de ik een moord voor een friet stoofvlees met mayonaise.
En als ik er zin in heb dan moet ik het wel NU hebben.
Fijn hoor die zwangerschapshormonen ;-)

Minder leuk is dat het absoluut niet goed voor ons budget is want we halen het dan vaak bij de snackbar.
Meteen ook maar voor manlief en dochter.
Dus dat loopt aardig op elke keer.

Nu kreeg ik het idee om zelf stoofvlees te gaan maken en dan in kleine porties in te vriezen of in potten bewaren.
Ik weet niet of dat laatste kan.
Ik heb al op het web gespeurd maar kom zoveel verschillende recepten tegen dat ik het ook niet meer weet.
Vanochtend al een hele grote bak met friet gesneden.
Die ga ik straks voor bakken en invriezen zodat het alleen nog afgebakken hoeft te worden.




Hebben jullie lekkere recepten voor stoofvlees?



1 opmerking:

  1. Het stoofvlees wat jij bedoeld is denk ik anders dan wat ik maak. Maar ik maak verschillende stoofschotels en vries die ook in porties in. Ik ben altijd dol op stoofvlees en eet het ook wel eens als lunch i.p.v. brood. Hier eten we trouwens geen friet bij het stoofvlees. Is Belgisch meen ik?

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen

Euroclix...uitbetalen of doorsparen?

Archief