zondag 28 augustus 2016

Hamstereeeen!

Vanaf morgen kunnen we weer gaan Hamstereeeen! ;-)
Normaal gesproken boeien mij die Hamsterweken bij AH net zo.
9 van de 10 keer gooien ze producten in de aanbieding die wij toch niet gebruiken.
Deze keer vind ik er wel wat nuttige producten bij zitten.
In ieder geval producten die wij met regelmaat gebruiken.

Wij zijn grootverbruiker in paprika's.
Die ga ik een hoop inslaan voor de vriezer voorraad.
De paprika's snijd ik in stukjes en gooi mijn eigen kant en klaar paprika's de vriezer in.
Super makkelijk.

De halvamelkoffie melk is ook interessant voor € 0.50 per pakje.
Goedkoper dan het budgetmerk waar ik normaal € 0.59 voor betaal.

Alleen de leverpastei van Unox wordt hier getolereerd.
Andere merken bliefen  we niet.
Ook die kunnen we dus hamsteren voor € 0.60 per rolletje in plaats van € 1.20

Dan ook nog de Axe deodorant voor manlief.

Allemaal producten die wij normaal ook gebruiken.
Dus deze keer ben ik blij met de Hamsteraktie.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Euroclix...uitbetalen of doorsparen?

Archief